سفارش تبلیغ
صبا ویژن

طرح خدمت رسانی به مناطق محروم اختتامیه ندارد!

بسم الله

مستندات طرح خدمت رسانی به مناطق محروم بسیج دانشجویی دانشگاه تهران و علوم پزشکی تهران و به طور خاص گروه آموزش فرهنگی-مذهبی را اینجا می گذارم برای دانلود دوستانی که بهش احتیاج دارند. این مستندات به طور خاص مربوط به حضور در منطقه قوشخانه ی استان خراسان شمالی در مرداد ماه 1388 هست:

  1.  گوشه ای از مرام نامه ی کانون خدمت رسانی به مناطق محروم ب.د.د.ت: جهادی رفتن چه مرام و اخلاقی می طلبد؟
  2. فرم شناسایی منطقه محروم : این فرم را گروه پژوهش طرح که متشکل از دانشجویان رشته علوم اجتماعی و جامعه شناسی هستند جهت شناسایی منطقه طراحی کرده اند.
  3. فاکتورهای شناسایی منطقه محروم: در واقع خلاصه ی موردی فرم بالاست. تفکیک شده برای گروه های مختلف اردو جهادی.
  4. روند اجرایی گروه آموزش فرهنگی و وظایف معاونت آموزش: تمام کارها و وظایف این سمت در قبل، حین و بعد از اردو جهادی مستند شده است.
  5. جزوه اساتید گروه آموزش فرهنگی: صحبت های اساتید مورد استفاده یا جزوه های تهیه شده جهت جامعه شناسی روستا مکتوب شده است. که برای تمام مربیان بسیار مفیده.
  6. طرح درس اولیه گروه آموزش: اینکه مسیر طرح درس فرهنگی ای که در روستا ارائه دادیم چه بوده و هر رده سنی (کودک-نوجوان-جوان-بزرگسال) دقیقا چه مباحتی را می خواستند ارائه بدهند به صورت اجمالی در اینجا آمده.
  7. طرح درس نهایی رده نوجوان آموزش
  8. طرح درس نهایی رده جوان آموزش
  9. طرح درس نهایی رده بزرگسال آموزش
  10. شرح وظایف مسئولین خواهر گروه های مختلف اردوی جهادی

نکته: در طرح ما، هیچ وقت گروه آموزش علمی-درسی نداشته ایم. گروه آموزش صرفا کارهای فرهنگی-عقیدتی را در روستا انجام می دهد. گروه فرهنگی هم به معاونت فرهنگی ای که صرفا در خوابگاه فضای فرهنگی می سازد اطلاق می شود.

تمام کسانی که در این مستند سازی دخیل بودند را دعا کنید.


ارسال شده در توسط زنبور-گزیده!